National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
10.05.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
 
11.10.2016
ԵԽԽՎ-ում ՀՀ ԱԺ պատվիրակության անդամ Միքայել Մելքումյանի զեկույցները ԵԽԽՎ լիագումար նիստի ընթացքում
1 / 1

«Հարգելի գործընկերներ,

Եվրոպայի տնտեսական համագործակցության եւ զարգացման կազմակերպությունն (ՏՀԶԿ) անցած տարիներին բավականին ծանրակշիռ գործունեություն է իրականացրել տարբեր երկրներում, այդ թվում եւ Հայաստանի Հանրապետությունում: Մասնավորապես, այն առավելապես վերաբերում է տնտեսական քաղաքականության իրականացման արդյունավետ մոդելների մշակմանը: Իսկ այդ մոդելները տարբեր երկրներում, տրամաբանական է, որ տարբեր պետք է լինեն, քանի որ դրանք պետք է հաշվի առնեն յուրաքանչյուր երկրի առանձնահատկությունները, պայմանները, ավանդույթները եւ այլն:

Մեր հանրապետությունում կազմակերպության կողմից իրականացվել է տեղական շինանյութերի հիման վրա շինանյութերի արդյունաբերական զարգացման եւ ագրոբիզնեսի զարգացման քաղաքականության զարգացման մոդելների մշակումը, նաեւ փոքր եւ միջին ձեռնարկատիրության վիճակագրության արժանահավատ մոդելի կիրառությունը:

Դրա հետ միասին մենք ակնկալում ենք ՏՀԶ կազմակերպությունից նաեւ առավել հավակնոտ եւ տարածաշրջանային բնույթ ունեցող մոդելների մշակում եւ դրանց տեղայնացման հնարավորությունների հիմնավորում:

Մասնավորապես, խոսքը գնում է ապրանքների՝ նոր շուկաներ մուտք գործելու, ստանդարտացման եւ սերտիֆիկացման համապատասխան լաբորատորիաների ձեւավորման եւ նմանատիպ խոչընդոտների վերացման ուղղությամբ համապատասխան քաղաքականության մշակման մասին:

Ինչ վերաբերվում է ՏՀԶ կազմակերպության հետ մեր հարաբերությունների եւ համագործակցության արդյունավետության բարձրացմանը, ապա մենք շահագրգիռ ենք, որ ՏՀԶԿ-ն Հայաստանում եւ տարածաշրջանում իրականացնի ավելի ընդգրկուն եւ լայնածավալ ծրագրեր, հատկապես այնպիսի ծրագրեր, որոնք ուղղված կլինեն Հայաստանի Հանրապետության արտահանման կարողությունների ավելացմանը, ԵՄ-ի հետ տնտեսական հարաբերությունների ակտիվացմանը: Հատկապես, կարեւորում ենք տարածաշրջանային համագործակցության հնարավոր մոդելների կիրառությունը, սակայն ասացե՛ք՝ ինչպես կարելի է տարածաշրջանում իրականացնել արդյունավետ համագործակցություն, եթե Ադրբեջանը, ըստ էության, տոտալիտար եւ ագրեսոր պետություն է ցմահ նախագահի ինստիտուտով, փաստը՝ այդտեղ անցկացված վերջին հանրաքվեն, փաստը՝ ապրիլի սկզբին սանձազերծած պատերազմական գործողություններն են ղարաբաղա-ադրբեջանական սահմանի ողջ երկայնքով:

Միաժամանակ, ցանկանում եմ նշել, որ հենց վերջին օրերին Ալիեւը, ըստ էության, մենատիրական իր իշխանությունը հավերժացնելով, նոր լարվածություններ է ստեղծում ղարաբաղա-ադրբեջանական սահմանում: Սակայն ոչինչ, ինչպես միշտ, չի ստացվում:

Ալիեւին նորից զգուշացնում ենք, որ դուք պարտված եք եւ առաջինը՝ ձեր ժողովրդի առջեւ:

Ադրբեջանի այդպիսի որակի իշխանությունը չի կարող լուրջ ազդեցություն ունենալ, եթե մենք ձեզ հետ միասին այդ գործողություններին չտանք համապատասխան քաղաքական եւ իրավական գնահատական:

Եվ վերջում ուզում եմ ավելացնել, որ մենք բարձր ենք գնահատում OECD գործունեությունը եւ, իհարկե, ինչպես արդեն նշեցի, ակնկալում ենք, որ մեր տարածաշրջանում այն կընդլայնի համագործակցության եւ աջակցության սահմանները»:

Ելույթի ավարտին խոսքն ուղղելով ՏՀԶԿ (OECD) փոխնախագահին՝ Միքայել Մելքումյանը հարցրել է, թե հետճգնաժամանային այսպիսի իրավիճակում հնարավոր ինչպիսի լուծումներ կարող են առաջարկել:


Նույն օրը ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Միքայել Մելքումյանը ելույթ է ունեցել նաեւ «Դասեր «Պանամական փաստաթղթերից». հարկաբյուջետային եւ սոցիալական արդարության վերականգնում» թեմայով զեկույցի ժամանակ: Նա մասնավորապես նշել է.

«Հարգելի՛ գործընկերներ, ներկայում ամբողջ աշխարհում լրջագույն խնդիր է անկատար հարկային քաղաքականությունը եւ դրանից բխող եկամուտները թաքցնելու խնդիրը, այսինքն՝ անօրինական եկամուտներ ստանալու փորձը, ստվերային տնտեսությունը, իսկ դա նշանակում է նաեւ՝ անօրինական ծախսերը: Սա հանգեցնում է մեկ ակնհայտ երեւույթի՝ անարդարության եւ անհավասար մրցակցային պայմանների ձեւավորման:

Իհարկե, սա նոր երեւույթ չէ, սակայն ներկայում տեղեկատվական ցանցերով եւ արտասահմանյան ժամանակակից ձեւերով այն հասել է իր ծավալներով նոր, ահագնացող մակարդակի:

Պայքարն այս խնդրի դեմ մեղմ ասած բավարար չէ, հաճախ, առկա է թողտվություն:

Այդ երեւույթները հանդես են գալիս տարբեր ձեւերով եւ նախեւառաջ, այսպես կոչված, օֆշորների տեսքով: Ավելին, այժմ ծրագրվում եւ նկատվում են նաեւ այլ ժամանակակից միջոցներ, էլեկտրոնային-ծրագրային եւ բանկային սպասարկումներով:

Կարծում եմ, որ այս խնդիրների լուծումը պետք է կայանա միջազգային հանրության եւ պետությունների համատեղ եւ արդյունավետ ջանքերով, բայց ինչպես կարող է այն կայանալ, եթե որոշ երկրներում (օրինակ Ադրբեջանում) դրան նպաստում են հենց երկրների ղեկավարները եւ հետո այն քողարկելու համար սանձազերծում պատերազմ, ինչպես այն տեղի ունեցավ ղարաբաղա-ադրբեջանական հակամարտության շփման գծի ամբողջ երկայնքով ապրիլի 2-5-ը:

Անդրադառնալով քննարկվող օֆշորային եւ հարկային խնդրին՝ նշեմ, որ այստեղ անհրաժեշտ են ինչպես օրենսդրական, այնպես էլ վարչարարական լուրջ եւ միջպետական միջոցառումներ:

Սակայն ռիսկեր կապված օֆշորների, կապիտալի անօրինական արտահանման եւ ապա, այսպես կոչված, ռեէքսպորտի հետ, իհարկե, միշտ էլ կան:

Այս առումով անհրաժեշտ են ամենախիստ պատժամիջոցները թե՛ քրեական օրենսգրքերի եւ թե՛ վարչական, հարկային օրենսդրության շրջանակում:

Դրա հիմքում պետք է լինի ժամանակին եւ անհրաժեշտ ծավալով տեղեկատվության ամբողջական տրամադրումը տարբեր պետությունների կողմից: Դրա մասին կան միջպետական պարտավորություններ: Ուղղակի դրանք պետք է հետեւողականորեն կատարել:

Կարեւոր նշանակություն է ձեռք բերում նաեւ Կենտրոնական բանկի եւ այլ կառույցներում գործող ֆինանսական մոնետարների գործունեությունը եւ դրանց կանխարգելիչ գործունեությունը, Մանիվալի, Գրեկոյի եւ կոռուպցիայի դեմ պայքարի ինստիտուտների արդյունավետ գործունեությունը: Երեք հիմնական կարեւոր ուղղություններ են՝ կոռուպցիա, մենաշնորհների դեմ պայքար եւ դատական արդարացի համակարգ, մարդու իրավունքներ:

Սակայն այս ամենը չպետք է խոչընդոտի նաեւ լեգալ կապիտալի ազատ տեղաշարժին, այլապես մենք կնվազեցնենք երկրների ներդրումային գրավչությունը:

Անդրադառնալով Պանամական փաստաթղթերին՝ նշեմ, որ Ադրբեջանի նախագահի ընտանիքի անդամների համար առանձին գլուխ է հատկացված, որտեղ ներկայացվում են նրանց կապերն օֆշորային կազմակերպությունների բարդ համակարգի հետ: Այս փաստաթղթերը ցույց են տալիս, որ 2003 թվականին Ադրբեջանի հարկերի նախարար Ֆազիլ Մամեդովը ստեղծում է AtaHolding կոնգլոմերատը Ալիեւների ընտանիքի անդամների մասնակցությամբ, որի հետաքրքրությունների շրջանակը սկսվում է բանկային, հեռուստակոմունիկացիոն ոլորտներից մինչեւ բնական ռեսուրսներով հարուստ երկրի շինարարական, հանքարդյունաբերական եւ նավթագազային ոլորտներ:

Պանամայում Մամեդովը հիմնադրել է երկու կառույց՝ «FM Management Holding Group»-ը եւ «UF Universe Foundation»-ը, վերջինը հանդիսանում է նախորդի կառավարողը, իսկ կառավարիչներից մեկը Մեհրիբան Ալիեւան է: Համաձայն «Պանամական փաստաթղթերի» եւ «Կոռուպցիայի եւ կազմակերպված հանցավորության հետաքննության նախագծի» (OCCRP)՝ 2006 թվականին նախագահ Ալիեւը վեց ոսկու հանքերի օգտագործման իրավունքը փոխանցել է ադրբեջանական մի քանի կազմակերպությունների, այդ թվում օֆշորային երկու կազմակերպության, որոնք իրականում պատկանում են Ալիեւի երկու աղջիկներին: Քույրերին է պատկանում նաեւ բրիտանական Globex International LLP-ի բաժնետոմսերի 56%-ը եւ պանամական Londex Resources S.A.-ն: Վեց ոսկու հանքերի բաժնետոմսերի համապատասխանաբար 11%-ը եւ 45%-ը տնօրինում են այս երկու կազմակերպությունները»:


10.05.2024
Ավելացվում են քաղաքացիներին ծանուցելու եղանակները
Օրենքի նախագծով հստակեցվում են պարտադիր զինվորական ծառայության զորակոչի, վարժական հավաքների եւ զինվորական վարժանքների կազմակերպման եւ անցկացման շրջանակներում քաղաքացիներին իրենց զինվորական հաշվառման վայրի մարմին ներկայանալու համար տրվող պատշաճ ծանուցումների եղանակները, ինչպես նաեւ քաղաքացու կողմից դ...

10.05.2024
Պաշտպանության եւ անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստ. ուղիղ հեռարձակում
Պաշտպանության եւ անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստի ուղիղ հեռարձակումը: ...

10.05.2024
Նիստեր կհրավիրեն ՀՀ ԱԺ մշտական հանձնաժողովները
Մայիսի 13-ին՝ ժամը 12:00-ին, 114 դահլիճում կհրավիրվի Տարածքային կառավարման, տեղական ինքնակառավարման, գյուղատնտեսության եւ շրջակա միջավայրի պահպանության հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստ: Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստը կկայանա մայիսի 17-ին՝ ժամը 11:00-ին, 214 սրահում: ...



ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am